Termeni si conditii

Termeni și condiții generale de achiziție

 

Paul Hartmann S.R.L.                                       

 

Pentru livrările societății PAUL HARTMANN S.R.L. se aplică cu caracter obligatoriu următoarele Condiții generale de achiziție. Eventuale acorduri suplimentare necesită forma scrisă.

 

Condiții de livrare:

 

  1. Costurile de transport cad în sarcina Paul Hartmann S.R.L.
  2. Ne rezervăm dreptul de a efectua expedierea prin metoda cea mai convenabilă pentru noi.
  3. Evenimentele neprevăzute, precum forța majoră, daunele provocate de incendii sau echipamente tehnice, pane în funcționare, deficit neimputabil de materii prime etc. ne exonerează de orice obligație de livrare.

 

Pretențiile pe motiv de vicii

 

  • Pe cât posibil, se va verifica în cel mai scurt timp, dacă marfa livrată de societatea noastră este integrală și intactă. O reclamație în această privință este recunoscută de noi doar în termenul agreat în contractele de colaborare.
  • Fără un consimțământ prealabil din partea noastră, nu acceptăm retururi care nu se întemeiază pe vicii.
  • Ambalajele deschise, deteriorate și marfa care nu mai este vandabilă sunt excluse de la retur.

 

Condiții de plată

 

  • Prețul de achiziție se va plăti la termenele convenite. Un discount la factură este permis numai conform contractelor, respectiv înțelegerilor existente. Ca plată pentru deducerea de discount se consideră ziua primirii banilor de către noi, respectiv ziua în care unul dintre conturile noastre bancare a fost creditat.
  • În cazul depășirii scadenței, Paul Hartmann S.R.L. își rezervă dreptul de a calcula penalități de întârziere.                

 

Condiții generale de reglementare (echipament individual de protecție)

 

Aceste condiții generale de reglementare („CGR/EIP”) se referă la produse clasificate ca echipamente individuale de protecție (EIP) în sensul art. 3 nr. 1 din Regulamentul (UE) 2016/425 privind echipamentele individuale de protecție și al căror producător este compania Paul Hartmann AG, cu sediul în Paul-Hartmann-Straße 12, 89522 Heidenheim, sau una dintre entitățile afiliate acesteia (denumite în continuare „produse”).

 

CGR/EIP sunt puse la dispoziție de compania Paul Hartmann AG, atunci când aceasta vinde produsele comercianților, sau de către una dintre entitățile afiliate acesteia, atunci când această entitate vinde produsele comercianților (compania și entitățile afiliate sunt denumite colectiv „Hartmann”).

 

CGR/EIP se aplică pentru „comercianți”, adică acele persoane fizice sau juridice din lanțul de aprovizionare care pun produsele pe piață, până la punerea lor în funcțiune, fără a fi ele însele producători sau importatori ale

 

acestor produse.

 

CGR/EIP vizează activitățile comercianților în ceea ce privește achiziționarea, deținerea și livrarea de produse.

 

CGR/EIP se aplică fără a aduce atingere condițiilor de livrare și plată ale companiei Hartmann. Comerciantul recunoaște aplicabilitatea acestor CGR/EIP prin transmiterea comenzii pentru produse sau prin luarea în primire a produselor. Aceste CGR/EIP se aplică și pentru toate tranzacțiile viitoare cu comerciantul, referitoare la produse.

 

  1.  Atunci când comerciantul ia cunoștință de orice reclamații, rapoarte privind potențialele riscuri și/sau cazuri de produse neconforme, în special abateri de la cerințele esențiale privind sănătatea și siguranța legate de produsele puse pe piață de acesta (denumite colectiv „evenimente specifice”), comerciantul va notifica imediat firma Hartmann în legătură cu acestea, transmițând firmei Hartmann – cu ștergerea datelor cu caracter personal – cel puțin următoarele informații: [a] produsul vizat (după nr. articolului/nr. lotului, cantitate), tipul și contextul evenimentului specific, [c] locul actual în care se află produsul vizat, [d] tipul și amploarea eventualelor probleme de sănătate raportate. Înștiințarea imediată trebuie să aibă loc cel târziu în 36 de ore de la luarea la cunoștință a evenimentului specific; dacă este necesar, companiei Hartmann i se vor transmite și rapoarte detaliate.
  2. Interpretarea noțiunilor precum „plângeri”, „riscuri”, „produs neconform”, „cerințe esențiale de sănătate și securitate” se face pe baza Regulamentului (UE) 2016/425 privind echipamentele individuale de protecție.
  3. Comerciantul va ține o evidență sistematică, menită să garanteze trasabilitatea produselor livrate comerciantului și puse pe piață de acesta („evidență pentru trasabilitate”). Astfel comerciantul va documenta cel puțin următoarele: [a] tipul produsului (după nr. articolului/nr. lotului), [b] destinatar, [c] cantitate, [d] data expedierii, [e] loc propriu de depozitare, în cazul în care produsul nu a fost încă expediat.
  4. În măsura în care comerciantul primește de la autorități solicitări de documente sau de informații pentru demonstrarea conformității produselor, el va transmite imediat companiei Hartmann aceste solicitări; înainte de a da curs solicitărilor autorităților, comerciantul se va consulta în prealabil cu compania Hartmann. De asemenea, comerciantul va informa imediat compania Hartmann în cazul în care primește anunțuri sau solicitări din partea autorităților ce prevăd luarea unor măsuri corective (precum rechemări sau returnări de la consumatori).
  5.  În cazul în care comerciantul consideră sau are motive să presupună că există riscuri asociate unui produs pus pe piață de el sau că acesta este neconform și din acest motiv trebuie să se asigure că vor fi luate măsuri corective, atunci comerciantul va informa imediat compania Hartmann în legătură cu acest aspect; astfel, comerciantul va prezenta concret companiei Hartmann care sunt împrejurările concrete care îl determină să afirme sau să presupună că este ceva în neregulă cu produsul. Același lucru se aplică și atunci când comerciantul, din motivele menționate mai sus, intenționează să informeze autoritățile în legătură cu procesul respectiv. Comerciantul va lua măsuri preventive sau corective (precum rechemările sau returnările de produse de la consumatori) doar după consultarea prealabilă cu producătorul.
  6. În măsura în care producătorul produselor ia măsuri preventive sau corective sau inițiază astfel de măsuri în cooperare cu autoritățile (inclusiv rechemări sau returnări de la consumatori, transmiterea unor așa-numite Field Safety Notices), comerciantul va oferi companiei Hartmann (în calitate de producător sau de operator economic în depozitul producătorului) sprijinul necesar; prin aceasta se înțelege, în special, identificarea de către comerciant a rutelor de livrare a produselor vizate, cu ajutorul evidenței sale pentru trasabilitate și transmiterea notificărilor pregătite de producător (precum Field Safety Notices) către entitățile, respectiv clienții proprii, cărora comerciantul le-a livrat produsele.
  7.  Cât timp produsele se află sub controlul material al comerciantului, acesta se va asigura că depozitarea și transportul se efectuează în condiții ce nu afectează conformitatea produselor cu cerințele esențiale privind sănătatea și siguranța și că aceste condiții sunt conforme prevederilor transmise de producător; dacă este cazul, compania Hartmann poate fi mandatată de producător să concretizeze astfel de prevederi.
  8. La punerea la dispoziție a produselor pe piață, comerciantul trebuie să respecte întotdeauna cerințele de reglementare (în special Regulamentul (UE) 2016/425) privind echipamentele individuale de protecție și să acționeze cu grija necesară.
  9.  Înainte de punerea la dispoziție pe piață a unui produs de către comerciant, acesta va verifica îndeplinirea următoarelor cerințe: produsul/produsele [a] poartă marcajele CE, [b] corespunde/corespund cu declarațiile de conformitate furnizate în format tipărit sau online de către producător, [c] este prevăzut/sunt prevăzute cu marcaje de identificare (de ex. nr. lotului), [d] este însoțit/sunt însoțite de instrucțiuni și informații ale producătorului în limba (limbile) țării respective, [e] în cazul unor produse importate, este prevăzut/sunt prevăzute cu datele importatorului (nume/firmă, adresă). Hartmann se va asigura că vor fi puse la dispoziția comerciantului copii ale declarațiilor de conformitate conform cerinței de mai sus [b], în măsura în care acestea nu sunt disponibile online.
  10.  Comerciantul poate alege să ofere operatorilor economici competenți în ceea ce privește produsele informații legale, să transmită comunicări, respectiv rapoarte și/sau să colaboreze cu aceștia, de exemplu în cazul în care – ca urmare a diferenței dintre Hartmann și astfel de operatori economici – astfel de activități ale comerciantului nu sunt deja prezentate prin aceste CGR/EIP.

 

Condiții generale de reglementare (dispozitive medicale)

 

Aceste condiții generale de reglementare („CGR/DM”) se referă la dispozitivele medicale (în sensul art. 2 nr. 1 din Regulamentul (UE) 2017/745 privind dispozitivele medicale) și accesoriile lor, al căror producător este compania Paul Hartmann AG, cu sediul în Paul-Hartmann-Straße 12, 89522 Hei-denheim, sau una dintre entitățile afiliate acesteia (denumite în continuare „produse”).

CGR/DM sunt puse la dispoziție de compania Paul Hartmann AG, atunci când aceasta vinde produsele comercianților, sau de către una dintre entitățile afiliate acesteia, atunci când această entitate vinde pro-dusele comercianților (compania și entitățile afiliate sunt denumite colectiv „Hartmann”).

CGR/DM se aplică pentru „comercianți”, adică acele persoane fizice sau juridice din lanțul de aprovizio-nare care pun produsele pe piață, până la punerea lor în funcțiune, fără a fi ele însele producători sau importatori ale acestor produse.

CGR/DM vizează activitățile comercianților în ceea ce privește achiziționarea, deținerea și livrarea de produse, respectiv punerea lor pe piață.

CGR/DM se aplică fără a aduce atingere condițiilor de livrare și plată ale companiei Hartmann și sunt aplicabile tuturor produselor, pe care comerciantul le va pune pe piață începând cu 26 mai 2021. Comerciantul recunoaște aplicabilitatea acestor CGR/DM prin transmiterea comenzii pentru produse sau prin luarea în primire a produselor. Aceste CGR/DM se aplică și pentru toate tranzacțiile viitoare cu comerciantul, referitoare la produse.

  1.  Atunci când comerciantul ia cunoștință de orice reclamații, incidente suspectate și/sau cazuri de produse neconforme (denumite colectiv „evenimente specifice”), legate de produsele puse pe piață de acesta, comerciantul va notifica imediat firma Hartmann în legătură cu acestea, transmițând firmei Hartmann – cu ștergerea datelor cu caracter personal – cel puțin următoarele informații: [a] produsul vizat (după nr. articolului/nr. lotului, eventual numărul unic de identificare al dispozitivului, cantitate), [b] tipul și contextul evenimentului specific, [c] locul actual în care se află produsul vizat, [d] tipul și am-ploarea eventualelor probleme de sănătate raportate. Înștiințarea imediată trebuie să aibă loc cel târziu în 36 de ore de la luarea la cunoștință a evenimentului specific; dacă este necesar, companiei Hartmann i se vor transmite și rapoarte detaliate.
  2. Aceeași obligație de înștiințare precum cea prevăzută la punctul 1 se aplică indiferent dacă comerciantul a pus deja pe piață produsele respective sau nu, dacă comerciantul consideră sau are mo-tive să presupună că un produs ce i-a fost livrat este neconform și/sau prezintă un risc grav și/sau este un produs falsificat.
  3. Interpretarea noțiunilor de „reclamații”, „incidente”, „conformitate”, „produs neconform”, „risc grav” și „produs falsificat” se face în conformitate cu Regulamentul (UE) 2017/745 privind dispozitivele medicale.
  4. Comerciantul va ține o evidență sistematică (un așa-numit „registru”) în care vor fi consemnate cel puțin toate reclamațiile provenite de pe piață și toate cazurile de produse neconforme. Registrul trebuie să conțină informațiile relevante conform punctului 1 [a], [b], [c], [d]. Comerciantul îi va permite companiei Hartmann să inspecteze registrul și va pune la dispoziția companiei Hartmann, cu diferite ocazii sau la cerere, copii ale acestuia.
  5. Pe lângă registru, comerciantul va ține și o evidență sistematică, menită să garanteze trasabilitatea produselor livrate comerciantului și puse pe piață de acesta („evidență pentru trasabilitate”). Astfel comerciantul va documenta cel puțin următoarele: [a] tipul produsului (după nr. articolului/nr. lotului, eventual numărul unic de identificare al dispozitivului), [b] destinatar, [c] cantitate, [d] data expedierii, [e] loc propriu de depozitare, în cazul în care produsul nu a fost încă expediat. De la momentul punerii pe piață a ultimului produs, comerciantul va păstra evidența pentru trasabilitate timp de zece ani.
  6. În măsura în care comerciantul primește de la autorități solicitări de documente sau de informații pentru demonstrarea conformității produselor, el va transmite imediat companiei Hartmann aceste solic-itări; compania Hartmann poate decide să dea curs solicitărilor autorităților. De asemenea, comerciantul va informa imediat compania Hartmann și va colabora cu aceasta în cazul în care primește anunțuri sau solicitări din partea autorităților ce prevăd luarea unor măsuri corective (precum rechemări sau returnări de la consumatori) sau livrarea gratuită a unor probe de produse.
  7. În cazul în care comerciantul consideră sau are motive să presupună că un produs prezintă riscu-ri grave sau că acesta este neconform sau falsificat și din acest motiv nu mai poate pune produsul pe piață, atunci comerciantul va informa imediat compania Hartmann în legătură cu acest aspect; astfel, comerciantul va prezenta concret companiei Hartmann care sunt împrejurările concrete care îl determină să afirme sau să presupună că este ceva în neregulă cu produsul. Același lucru se aplică și atunci când comerciantul, din motivele menționate mai sus, intenționează să informeze autoritățile în legătură cu procesul respectiv. În ceea ce privește o eventuală suspendare a punerii pe piață a produselor și/sau o informare către autorități, comerciantul se va consulta în prealabil cu compania Hartmann în legătură cu acea suspendare, respectiv informare.
  8. În măsura în care producătorul produselor ia măsuri preventive sau corective sau inițiază astfel de măsuri în cooperare cu autoritățile (inclusiv rechemări sau returnări de la consumatori, transmiterea unor așa-numite Field Safety Notices), comerciantul va oferi companiei Hartmann (în calitate de producător sau de operator economic în concernul producătorului) sprijinul necesar; prin aceasta se înțelege, în special, identificarea de către comerciant a rutelor de livrare a produselor vizate, cu ajutorul evidenței sale pentru trasabilitate și transmiterea notificărilor pregătite de producător (precum Field Safe-ty Notices) către entitățile, respectiv clienții proprii, cărora comerciantul le-a livrat produsele. Fără a aduce atingere celor de mai sus, comerciantul este dispus să-i furnizeze fabricantului produselor in-formații (precum reacții de la utilizatorii produselor), ce sunt prevăzute în planul PMS (Post-Market-Surveillance) al producătorului.
  9. Cât timp produsele se află sub controlul material al comerciantului, acesta se va asigura că con-dițiile de depozitare și transport corespund prevederilor producătorului; dacă este cazul, compania Hartmann poate fi mandatată de producător să concretizeze astfel de prevederi.
  10. La punerea la dispoziție a produselor pe piață, comerciantul trebuie să respecte întotdeauna cer-ințele de reglementare (în special Regulamentul (UE) 2017/745 privind dispozitivele medicale) și să acționeze cu grija necesară.
  11. Înainte de punerea la dispoziție pe piață a unui produs de către comerciant, acesta va verifica îndeplinirea următoarelor cerințe: produsul/produsele [a] poartă marcajele CE, [b] corespunde/corespund cu declarațiile de conformitate emise de către producător, [c] este prevăzut/sunt prevăzute cu marcaje de identificare, respectiv etichete (în sensul secțiunii 23.1 din Regulamentul privind dispozitivele medicale), [d] este însoțit/sunt însoțite de instrucțiuni și informații ale producătorului în limba (limbile) țării respective, [e] în cazul unor produse importate, este prevăzut/sunt prevăzute cu datele importatorului (nume/firmă, adresă). Pentru verificarea cerințelor de mai sus [a] până la [d], comerciantul poate aplica o procedură reprezentativă de eșantionare. Hartmann se va asigura că vor fi puse la dispoziția comerciantului copii ale declarațiilor de conformitate conform cerinței de mai sus [b].
  12. Comerciantul poate alege să ofere operatorilor economici competenți în ceea ce privește pro-dusele informații legale, să ofere acces la registre, să transmită comunicări, respectiv rapoarte și/sau să colaboreze cu aceștia, de exemplu în cazul în care – ca urmare a diferenței dintre Hartmann și astfel de operatori economici – astfel de activități ale comerciantului nu sunt deja prezentate prin aceste CGR/DM.

 

 

Informații generale  ale  societății

 

Sediul social: 020335 Bucuresti, sect. 2, Bd. Dimitrie Pompei, Nr. 9-9A, Iride Business Park, Cladirea 19, Parter

 

Nr. Înreg. Reg. Comerțului: J40/17061/2016CUI: RO3102390

Pentru comenzi mai mari de 30 de pachete,

vă rugăm solicitați oferta personalizată!

Call Now Button