PAUL HARTMANN SRL
B-dul Dimitrie Pompei 9-9A, Iride Business Park, Clădirea 19, Parter
020335 București
Telefon: 021.204.94.97
DPO – Responsabil Protecția Datelor
E-Mail: kinga.bakos@hartmann.info
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu prevederile GDPR, ale Legii federale privind protecția datelor (BDSG) și cu alte reglementări aplicabile privind protecția datelor. Pentru detalii, vedeți secțiunile de mai jos.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în special în următoarele scopuri:
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal dacă este necesar pentru a proteja interesele legitime ale noastre sau ale terților, cu excepția cazului în care există interese imperative din partea dumneavoastră (incluzând drepturi și libertăți fundamentale) care se opun unei astfel de prelucrări. Interesele noastre orientate spre scopuri pot fi în special următoarele:
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, prelucrate în anumite scopuri cu consimțământul dumneavoastră. Puteți revoca acest consimțământ în orice moment. Acest lucru se aplică și revocării declarațiilor de consimțământ care au fost emise înainte de intrarea în vigoare a GDPR, adică înainte de 25 mai 2018.
În principiu, revocarea unui consimțământ în orice moment are efecte numai pentru viitor. Prelucrarea care a avut loc înainte de revocare nu este afectată și rămâne legală. În toate celelalte privințe, consimțământul nu este obligatoriu, iar refuzul de a-și da consimțământul nu atrage dezavantaje legale.
La fel ca toți operatorii economici, suntem supuși unei varietăți de obligații legale. Acestea sunt în primul rând cerințe legale (de exemplu, Legea privind constituirea socială a întreprinderii, Codul de securitate socială, legile comerciale și fiscale, Codul fiscal german), precum și, acolo unde este cazul, cerințe de reglementare sau alte cerințe oficiale (de exemplu, asociația de asigurare a răspunderii angajatorilor). Scopurile prelucrării pot include verificarea identității și a vârstei, prevenirea fraudei și a spălării banilor (de exemplu, verificarea pe listele organizațiilor teroriste europene și internaționale), managementul sănătății companiei și asigurarea securității muncii. De asemenea, divulgarea datelor cu caracter personal poate deveni necesară în contextul măsurilor administrative/judiciare în scopul colectării de probe, urmăririi penale sau punerii în aplicare a pretențiilor de drept civil.
În măsura în care este necesar pentru luarea unei decizii privind stabilirea unei relații contractuale cu dumneavoastră, pe lângă datele cu caracter personal primite direct de la dumneavoastră, prelucrăm orice date cu caracter personal obținute în mod legal de la terți (conform art. 14 GDPR).
Prelucrăm în special următoarele categorii de date:
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai în cadrul societății. În cadrul societății, departamentele interne sau unitățile organizaționale primesc datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care au nevoie de acestea pentru a-și îndeplini scopurile și în sfera prelucrării. Destinatarii interni ai datelor sunt obligați în fiecare caz să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal numai în măsura menționată anterior.
În cazul în care transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal către alte persoane și societăți (terțe părți) sau le acordăm acestora în alt mod acces la datele cu caracter personal, acest lucru se face numai pe baza unei permisiuni legale. În cazul în care comandăm părților terțe să prelucreze date cu caracter personal pe baza unui așa-numit „acord de prelucrare a datelor” și asigurăm astfel capacitatea de influență sau controlul necesar cu privire la prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal, acest lucru se va face în conformitate cu art. 28 GDPR. Cu toate acestea, rămânem răspunzători față de dumneavoastră pentru legalitatea prelucrării datelor.
Prelucrăm sau stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal în principiu pe durata relației contractuale.
Informațiile de mai sus cu privire la anonimizare nu se aplică dacă, printre altele, perioadele de păstrare prevăzute de lege împiedică ștergerea imediată – în cazul de față anonimizarea – (cf. art. 17 (3) GDPR) și/sau există un alt caz prevăzut de art. 17 (3) GDPR și/sau un nou scop justifică prelucrarea ulterioară.
Datele incorecte și/sau incomplete vor fi șterse sau – dacă este posibil – corectate imediat, în conformitate cu art. 5 (1) d GDPR.
Transferul de date către entități (de exemplu, filiale) din țări din afara Spațiului Economic European UE/SEE (așa-numitele țări terțe) are loc în special dacă este necesar pentru luarea deciziei privind stabilirea unei relații contractuale.
Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal într-o țară terță poate avea loc, de asemenea, în legătură cu utilizarea furnizorilor de servicii în contextul procesării comenzilor. Cu excepția cazului în care Comisia Europeană a decis că țara în cauză are un nivel adecvat de protecție a datelor, garantăm – în conformitate cu articolul 13 alineatul (1) f din GDPR – că drepturile și libertățile dumneavoastră sunt protejate în cazul transferurilor în conformitate cu articolele 46, 47 sau 49 (1) alineatul 2 din GDPR, oferind garanții adecvate. Informații cu privire la garanțiile adecvate, precum și la modul și locul în care puteți intra în posesia unui exemplar al acestora pot fi obținute la cerere de la Departamentul pentru protecția datelor sau Departamentul de resurse umane responsabil pentru dumneavoastră.
Aveți obligația de a ne furniza doar datele cu caracter personal care sunt necesare pentru începerea, desfășurarea și încetarea unei relații contractuale sau de care avem nevoie în general pentru prestarea serviciilor noastre sau pe care suntem obligați prin lege să le colectăm (de exemplu, pentru a furniza dovezi autorităților). Fără aceste date cu caracter personal, nu vom putea, în general, să încheiem și să derulăm relația contractuală cu dumneavoastră sau să vă furnizăm serviciile noastre. Aceasta se poate referi, de asemenea, la datele cu caracter personal care vor deveni ulterior necesare în cadrul relației contractuale sau al furnizării de servicii. Căsuțele marcate cu un asterisc (*) în formularele noastre sunt obligatorii. În cazul în care vă solicităm date cu caracter personal suplimentare, comunicarea acestora are un caracter voluntar.
În conformitate cu art. 22 GDPR, nu folosim procese decizionale exclusiv automatizate. În cazul în care vom folosi totuși un astfel de proces în cazuri individuale în viitor, vă vom informa separat în acest sens, dacă legea o impune.