Partea responsabilă:
PAUL HARTMANN AG
Paul-Hartmann-Straße 12
89522 Heidenheim
Tel.: +49-7321-36-0
Fax: +49-7321-36-3636
E-Mail: info@hartmann.info
Datele de contact ale structurii responsabile cu protecția datelor:
PAUL HARTMANN AG
Departament CFO-DPM / DPO
Paul-Hartmann-Straße 12
89522 Heidenheim
E-Mail datenschutz@hartmann.info
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu prevederile GDPR, ale Legii federale privind protecția datelor (BDSG) și cu alte reglementări aplicabile privind protecția datelor. Pentru detalii, vedeți secțiunile de mai jos.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în special în următoarele scopuri:
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal dacă este necesar pentru a proteja interesele legitime ale noastre sau ale terților, cu excepția cazului în care există interese imperative din partea dumneavoastră (incluzând drepturi și libertăți fundamentale) care se opun unei astfel de prelucrări. Interesele noastre orientate spre scopuri pot fi în special următoarele:
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, prelucrate în anumite scopuri be baza consimțământului dumneavoastră. Acest lucru poate include – pentru noi, în calitate de furnizor de servicii – în special prelucrarea datelor despre starea dvs. de sănătate în scopuri de consultanță (de exemplu, în contextul unui apel telefonic) și furnizarea sau livrarea produselor noastre și, dacă este cazul, a ajutoarelor de îngrijire. În acest context, prelucrăm, printre altele, informații privind rețetele (pe care ni le-ați trimis sau le-ați încărcat în contul dvs.) despre remedii și medicamente și informații (pe care ni le-ați furnizat în cadrul unui apel telefonic sau prin intermediul contului dvs.) ca parte a colectării formularelor de istoric medical privind tipul de incontinență, indicația, profilul de continență, gradul de îngrijire etc.
Puteți retrage acest consimțământ în orice moment. Acest lucru se aplică și retragerii declarațiilor de consimțământ care au fost emise înainte de intrarea în vigoare a GDPR, adică înainte de 25 mai 2018. În principiu, retragerea consimțământului produce efecte numai pentru viitor. Prelucrarea care a avut loc înainte de retragere nu este afectată și rămâne legală. Acest lucru înseamnă, de exemplu, că prelucrarea datelor privind starea dvs. de sănătare în perioada anterioară retragerii – printre altele, în scopul menționat mai sus – rămâne în vigoare.
În toate celelalte privințe, consimțământul nu este obligatoriu, iar refuzul de a-și da consimțământul nu atrage dezavantaje legale.
La fel ca toți operatorii economici, suntem supuși unei varietăți de obligații legale. Acestea sunt în primul rând cerințe legale (de exemplu, conform Legii privind constituirea socială a întreprinderii, Codul de securitate socială, legile comerciale și fiscale sau Codul fiscal german), precum și, acolo unde este cazul, cerințe de reglementare sau alte cerințe oficiale (de exemplu, asociația de asigurare a răspunderii angajatorilor). Scopurile prelucrării pot includ, în special, facturarea de servicii pentru asigurările de sănătate publică, verificarea identității și a vârstei, precum și prevenirea fraudei și a spălării banilor (de exemplu, verificarea listelor antiteroriste europene și internaționale). De asemenea, divulgarea datelor cu caracter personal poate deveni necesară în contextul măsurilor administrative/judiciare în scopul colectării de probe, urmăririi penale sau punerii în aplicare a pretențiilor de drept civil.
În măsura în care este necesar pentru luarea unei decizii privind stabilirea unei relații contractuale cu dumneavoastră, pe lângă datele cu caracter personal primite direct de la dumneavoastră, prelucrăm orice date cu caracter personal obținute în mod legal de la terți (conform art. 14 GDPR).
Prelucrăm în special următoarele categorii de date:
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal numai în cadrul societății. În cadrul societății, departamentele interne sau unitățile organizaționale primesc datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care au nevoie de acestea pentru a-și îndeplini scopurile și în sfera prelucrării. Destinatarii interni ai datelor sunt obligați în fiecare caz să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal numai în măsura menționată anterior.
În cazul în care transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal către alte persoane și societăți sau terțe părți (de exemplu asigurări de sănătate publice) sau le acordăm acestora în alt mod acces la datele cu caracter personal, acest lucru se face numai pe baza unei permisiuni legale. În cazul în care comandăm părților terțe să prelucreze date cu caracter personal pe baza unui așa-numit „acord de prelucrare a datelor” și asigurăm astfel capacitatea de influență sau controlul necesar cu privire la prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal, acest lucru se va face în conformitate cu art. 28 GDPR. Cu toate acestea, rămânem răspunzători față de dumneavoastră pentru legalitatea prelucrării datelor.
Prelucrăm sau stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal în principiu pe durata relației contractuale.
Informațiile de mai sus cu privire la anonimizare nu se aplică dacă, printre altele, perioadele de păstrare prevăzute de lege împiedică ștergerea imediată – în cazul de față anonimizarea – (cf. art. 17 (3) GDPR) și/sau există un alt caz prevăzut de art. 17 (3) GDPR și/sau un nou scop justifică prelucrarea ulterioară.
Datele incorecte și/sau incomplete vor fi șterse sau – dacă este posibil – corectate imediat, în conformitate cu art. 5 (1) d GDPR.
Acolo unde este posibil, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe teritoriul Republicii Federale Germania, într-un alt stat membru al Uniunii Europene sau într-un alt stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European. Cu toate acestea, în cazul în care este necesară prelucrarea – și, prin urmare, în același timp, transferul – datelor dumneavoastră cu caracter personal către țări terțe (de exemplu, SUA), în special în legătură cu participarea furnizorilor de servicii în contextul prelucrării contractelor, ne vom asigura că sunt îndeplinite cerințele legale speciale pentru astfel de operațiuni de prelucrare și că în țara terță respectivă prevalează un nivel adecvat de protecție a datelor. În special, acest lucru include să verificăm dacă Comisia Europeană a decis că există un nivel adecvat de protecție a datelor într-o țară terță (cf. art. 45 DS-GVO) sau dacă există garanții adecvate sau corespunzătoare (de exemplu, clauze contractuale standard) și dacă este garantată respectarea drepturilor dvs. și dacă există suficiente măsuri tehnice și organizatorice pentru a vă proteja datele cu caracter personal.
Informații cu privire la garanțiile adecvate, precum și la modul și locul în care puteți intra în posesia unui exemplar al acestora pot fi obținute la cerere de la Departamentul pentru protecția datelor prin intermediul canalelor de contact menționate în prezenta Notă de informare privind confidențialitatea datelor.
Aveți obligația de a ne furniza doar datele cu caracter personal care sunt necesare pentru începerea, desfășurarea și încetarea unei relații contractuale sau de care avem nevoie în general pentru prestarea serviciilor noastre sau pe care suntem obligați prin lege să le colectăm (de exemplu, pentru a furniza dovezi autorităților). Fără aceste date cu caracter personal, nu vom putea, în general, să încheiem și să derulăm relația contractuală cu dumneavoastră sau să vă furnizăm serviciile noastre. Aceasta se poate referi, de asemenea, la datele cu caracter personal care vor deveni ulterior necesare în cadrul relației contractuale sau al furnizării de servicii. Căsuțele marcate cu un asterisc (*) în formularele noastre sunt obligatorii. În cazul în care vă solicităm date cu caracter personal suplimentare, comunicarea acestora are un caracter voluntar.
În conformitate cu art. 22 GDPR, nu folosim procese decizionale exclusiv automatizate. În cazul în care vom folosi totuși un astfel de proces în cazuri individuale în viitor, vă vom informa separat în acest sens, dacă legea o impune.